Sunday 2 December 2007

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ...

Υπό άλλες συθήκες το σημερινό βράδυ θα με έβρισκε στην Αρχιτεκτονική. Εκεί, να κουβεντιάζουμε με τον Χρηστάρα για το Άρης - ΑΕΚ. Και ποιος θα τον άκουγε: "Που πάς με το Νεμπεγλέρα; Μεγάλος παίκτης ο Παπασταθόπουλος, ούτε πέμπτος δεν θα βγεις φέτος" και διάφορα άλλα τέτοια θα μου έλεγε ο Χρηστάρας. Δεν έχω τη δυνατ΄τοτηα να το κάνω πλέον, αλλά είμαι σίγουρος πως το είδε το ματσάκι και τώρα θα λέει τις δικές του θεωρείες για το ποδόσφαιρο. Τι να κάνω όμως που έχασε η Αριανάρα και δεν μπορώ να του πω τίποτα. Γιατί ξέρω πως από εκεί που βρίσκεται βλέπει τις αντιδράσεις μου και ξέρει τι σκέφτομαι!!! Δεν βαριέσαι, όμως μια νίκη έκαναν κι αυτοί και χάρηκαν!!! Ελπίζω να περνάς καλά εκεί πάνω ρε μπαγάσα!!! Το ΣΑΒΒΑΤΟ 1η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ο Χρηστάρας είχε γεννέθλια και σήμερ θα κερνούσε και για τα γεννέθλια, αλλά και για την ΑΕΚάρα... Και δεν θα έφευγα για σπίτι όσο κι αν με ζάλιζε με την ΑΕΚ, αν δεν ακούγαμε πρώτα ένα από τα αγαπημένα του κομμάτια. Από την ημέρα που το άκουσε έγινε το αγαπημένο του...

ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

No comments: