Friday 9 November 2007

Στην υγειά σας ΜΑΛΑΚΕΣ!!!

Μπράβο ρε τσακάλια τους πιάσατε τους… βαρόνους των ναρκωτικών. Ρε, τι άλλο θα ακούσουμε σ’ αυτή τη χώρα. Έσκασε το θέμα στα Ζωνιανά και κοίτα που θα λύσουμε το πρόβλημα των ναρκωτικών σ’ αυτή τη χώρα… Τι άλλες μπούρδες θα ακούσουμε αυτές τις μέρες; Βρήκαν λέει τους βαρόνους της ηρωίνης και της κοκαΐνης στα Ζωνιανά. Η ηρωίνη και η κοκαΐνη ΜΑΛΑΚΕΣ έρχεται με πλοία από την Κολομβία. Και την έχουν αυτοί που έχουν τα πλοία. Όχι οι βοσκοί στο τελευταίο χωριό της Κρήτης. Κάντε μια βόλτα στην Ομόνοια ρε μαλάκες να δείτε τι γίνεται. Συμφωνώ βέβαια πως ναι οι άνθρωποι καλλιεργούσαν φούντες και διακινούσαν όπλα και ειδικά για το δεύτερο σκέλος μόνο σύμφωνο δεν με βρίσκει. Αλλά τι έγινε ρε ΜΑΛΑΚΕΣ πρώτη φορά είδατε στη ζωή σας φούντες;
Χθες το βράδυ έπινα (ξύδια) σ’ ένα μαγαζί και αναρωτήθηκα κοιτώντας γύρω μου: «αλήθεια πόσοι δεν πίνουν φούντες εδώ μέσα;».
Έμαθα ότι αυτή η χώρα στην οποία ζούμε έχει 2.000.000 περιστασιακούς χρήστες μαριχουάνας. Τι σημαίνει αυτό; Ή πίνουν κάθε μέρα, ή πίνουν αρκετά συχνά, ή έχουν πιει κάποιες φορές, ή έχουν πιει έστω και μία φόρα. Ε και; Τι να λέει ρε ΜΑΛΑΚΕΣ;
Καλύτερα λοιπόν όλοι αυτοί να πίνουν φούντες από τα Ζωνιανά παρά από την Αλβανία γεμάτες χημικά, σκουριές και ένα κάρο μαλακίες.
Τους… πήγα πολύ αυτούς στα Ζωνιανά, όχι για τις φούντες και τα όπλα, αλλά γιατί πολύ απλά γουστάρουν να ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ. Αυτοί και κανένας άλλος πούστης…
Και ρωτάω λοιπόν; Όλοι εμείς που ζούμε στο μπουρδέλο της Αθήνας και σε διάφορες άλλες μεγαλουπόλεις, τι να λέει; Καλύτερα περνάμε από τον βοσκό στα Ζωνιανά που ασχολείται με τα πρόβατα του και τις… καλλιέργειες του, πίνει τις ρακές του, τρώει τα μεζεκλίκια του; Κι ας ασχολείται και με τις φούντες. Εμένα προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου. Όσο για τα ΑΤΜ καλά τα κάνανε και τα πήρανε. Έχασε κανείς τα λεφτά του μήπως; Όλα ασφαλισμένα είναι…
Θα μου πείτε τώρα τι μ’ έπιασε και τα γράφω όλα αυτά; Βαρέθηκα να ακούω την κάθε μαλακία που λέει ο κάθε καραγκιόζης ειδήμονας στα κανάλια. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του. Και μην μου το παίζετε ότι τώρα ακούσατε πρώτη φορά για φούντες γιατί δεν σας πιστεύω…

Τέτοια γράφω και μετά, άντε να πείσω τη μαμάκα μου, που με διαβάζει κάθε μέρα ότι δεν… πίνω.

Η συχωρεμένη η γιαγιά μου, πάντως, έλεγε στον παππού μου το πρωί που μου έκανε καφέ και άναβα το πρώτο τσιγάρο (CAMEL) της ημέρας: «Λέλε, τι ωραία το πίνει το τσιγάρο ο μικρός». Άρε γιαγιάκα…Ελπίζω να περνάς καλά εκεί πάνω…

«Με φωνάζουνε τρελό
γιατί πίνω μπάφους και παίζω pro,
για όλα τα άλλα αδιαφορώ,
πίνω μπάφους και παίζω pro.
Κι εσώ κι εγώ,
πίνω μπάφους και παίζω pro»



Άντε στην υγεία σας… ΜΑΛΑΚΕΣ!!!

No comments: