Sunday 3 October 2010

Γνωρίζει κανείς αν τρώγεται;

Παράνοια επικρατεί το τελευταίο διάστημα στην πόλη του Μανιταριού (κορυφαία γραφικότητα) στα Γρεβενά και όλη η πόλη κυριολεκτικά έχει πάρει σβάρνα τα βουνά και μαζεύει μανιτάρια. Κάποιοι μάλιστα (!!!) ξυπνάνε από τα χαράματα και βγαίνουν ακόμα και με φακούς για να μην τους προλάβουν οι υπόλοιποι και τους πάρουν τα μανιτάρια.
Ζήλεψα κι εγώ ο χριστιανός (!!!), δεν άντεξα και βγήκα μια βόλτα στην Αθήνα μπας και βρω κανένα ζουρλομάνταρο. Όχι τίποτα άλλο, απλώς να μπω κι εγώ στο κλίμα, να νιώσω λίγο... πατρίδα, βουνό, περπάτημα. Και βρήκα δεν έχω παράπονο. Έλα όμως που δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν τρώγεται ή όχι. Αν γνωρίζει κάποιος ας με βοηθήσει. Άλλωστε στα Γρεβενά έχουμε γεμίσει μανιταράδες και «ξερόλες» μανιταράδες, δεν μπορεί όλο και κάποιος θα μου δώσει τη λύση. Ένας παππούς πάντως που έτυχε να το δει στην είσοδο της πολυκατοικίας, επαρχιώτης παππούς μου είπε: «Στην Αθήνα ζεις, τι μανιτάρια περίμενες να βγάλει αυτό το μπουρδέλο;». Τυχαίο, δε νομίζω…


Κάποιος μου είπε πάντως πως λέγεται HAVITOS o DELICIOUS

fuitakos

No comments: