Wednesday 24 September 2008

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΘΛΙΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ (στη γιορτή σας πλέον)

Μια εικόνα είναι ίση με χίλιες λέξεις και πολλές αναμνήσεις. Γυρίζω το χρόνο έξι χρόνια πριν και σκέφτομαι. Φέρνω στο μυαλό μου διάφορες εικόνες και είπα να τις μοιραστώ με τους πραγματικούς μου φίλους. Αυτούς που θα συνεχίσω να έχω φίλους ότι και να γίνει. Μέσα από τη... ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ. Πραγματικούς φίλους και όχι ΓΛΥΦΤΕΣ και ΛΑΜΟΓΙΑ που ενδιαφέρονται μόνο για την... κονόμα. Και σ' αυτή τη σελίδα υπάρχει ελυθερία λόγου και δεν απαγορεύεται σε κανένα να πει την άποψη του. Έχουμε και λέμε:

1η Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού
2η Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού
Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού
4η Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού
5η Πανελλήνια Γιορτή Μανιταριού 6η Πανελλήνια Μανιταροπανύγηρη (και ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ για μένα)
Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του. Κάνει τον απολογισμό του και συνεχίζει ή αποχωρεί. Κάποιοι αποχώρησαν πιο νωρίς. Εγώ το κάνω τώρα. Κρατάω μόνο τις ωραίες στιγμές και τα υπόλοιπα ανήκουν στο παρελθόν. Αυτούς με τους οποίους θέλω να συνεχίσω να έχω επαφή, έχω τον τρόπο να μην χαθούμε. Τους υπόλοιπους δεν θέλω να τους βλέπω καν... Καλή επιτυχία στην 7η Μανιταροπανύγηρη Γρεβενών, Δεσκάτης, Καστοριάς ή όπου αλλού θέλετε να έχει έδρα. Προτείνω πάντως να βάλετε τίτλο ή το: «Το μανιτάρι είναι υπόθεση λίγων...» ή το: «Μανιτάρι, οικογενειακή υπόθεση» ή ακόμα καλύτερα: «Αγαπάμε το μανιτάρι, αλλά να βγάλουμε και κανένα φράγκο!!!».
Αυτά πάντως δεν πρόκειται να τα ξαναζήσετε ποτέ...







Καλή συνέχεια... Και για επίλογο, ένα τραγουδάκι του Γιάννη Αγγελάκα (τον οποίο κάποιοι από σας δεν γουστάρετε καθόλου και τον θεωρείτε άχρηστο, καθώς δεν μπορέσατε ποτέ να φτάσετε ούτε το ένα δέκατο απ’ όσα έχει κάνει σαν καλλιτέχνης) εξαιρετικά αφιερωμένο σε όλους εσάς. «Δεν θέλουμε θλιμμένους στη γιορτή μας (στην γιορτή σας πλέον)».
Fuitakos (Ναι στον έρωτα, όχι άλλα μανιτάρια...)

3 comments:

Anonymous said...

Γεια σου FUIT*!
Λεπον....
Σιγουρα θα περιμενες καποια αντιδραση στο forum για το θεμα της διαγραφης σου.
Αυτο δεν εγινε οχι γιατι δε μας νοιαζει αλλα γιατι:
1.Ηταν πολυ ξεκαθαρο το ποιος ελεγε μαλακιες και ποιος οχι.
2.Μπαϊλτσαμε με ολα αυτα και αρκετοι σταματησαμε να γραφουμε εδω και καιρο.
3.Δεν αξιζει να γραφεις σε ενα forum που λειτουργει φασιστικα και που πλεον ο λογος σου δεν εχει καμια σημασια.

yianz

Fuitακος said...

Με κάλυψες και με το παραπάνω φίλε yianzzzzz!!!

Όχι απλώς Μπαϊλτσαμε, αλλά ξετλίχκαμε ντιπ με όλους αυτούς!!! Η φωτογραφία που έβαλα για την 6η Μανιταροπανύγηρι τα λέει όλα νομίζω για το κλίμα που επικρατέι πλέον. Προσωπικά σταμάτησα να γράφω στο forum αλλα και γενικότερα να χαλάω την καρδιά μου και το χρόνο μου για τα μανιτάρια και για όλη αυτή τη μαλακία που κάποιοιθέλουν να την κάνουν τσιφλίκι τους. Πολύ ασχολήθηκα νομίζω. Έχω σημαντικότερα πράγματα στη ζωή μου να κάνω από το να χαλάω τη διάθεση μου με ΜΑΛΑΚΕΣ!!!

Μάνα κάνε μια αβγοφέτα (όχι με μανιτάρια), έχω γίνει ένα μτσπέτρες...

FUITακος*

Μόχα said...

Πραγματι εχει πλεον χαθεί το κλιμα που γνωρισα μεχρι και γω (που δεν βοηθησα ποτε εθελοντικα) στην 3η, 4η, 5η κ 6η (πλεον κατασκηνωνα) γιορτη μανιταριου.. και αυτο είναι κριμας!
Ειδικα αν τα ατομα που γνωρισα, συμπαθησα και με εβαλαν σε αυτο το κλιμα φευγουν τωρα ενας ενας αναρωτιεμαι τι δρομο θα παρει η γιορτη.
Δεν μπορω να πω κατι για την εμπορευματοποιηση η για το οτι το μονο που ενδιαφερει καποιους ειναι να βγαλουν φραγκα μεσω του μανιταριου γιατι ειμαι μικρος ακομα και δεν τα ξερω ουτε καλα, ουτε απο μεσα τα πραματα. Μπορω ομως ακουγοντας κ βλεποντας να αρχιζω να προιδεαζομαι για το πως θα ειναι η γιορτη σε μερικα χρονια.
Και αν συνεχισω να πηγαινω και καπου καταλαβω οτι εχασε αυτο που σημαινε για μενα -δηλαδη γρεβενιωτικες παρεες, καλοπεραση ολη τη μερα (ποταμι, συναυλιες, φωτια), εθελοντισμος, μανιταρι πανω απ ολα- τοτε θα αναγκαστω να αφησω και γω πισω τη μανιταρογιορτη!!

Αυτά!
Fuit, να τα λεμε ε?

*Μέγιστο respect σε Αγγελακα & Τρύπες!