Thursday 5 April 2007

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ...

Λίγες ώρες έμειναν για να αναχωρήσουμε για την πατρίδα. Γρεβενά και πάλι Γρεβενά αδέρφια. Τι κάνουμε εδώ στο χάος. Πήζει… να μην πω τι για να μπορέσουμε να φύγουμε δύο μέρες. Κι αυτές τις μισές θα τις φάμε στο δρόμο. Δεν βαριέσαι όμως έστω και λίγο αξίζει τον κόπο.

Οικογενειακά παρέα με φίλους καλά θα περάσουμε. Πάνω απ’ όλα θα ξεκουραστούμε όμως γιατί πραγματικά το έχουμε ανάγκη. Πιστέψτε με… Για το blog φυσικά θα βρούμε ώρα να γράψουμε τίποτα. Ανάλογα με το τι μπορεί να συμβεί τις επόμενες ημέρες. Το πιο πιθανό είναι να λιώσουμε στον ύπνο και στα τσίπουρα.

Δεν ξέρω εσείς αλλά εμένα το Πάσχα δεν είναι και από τις αγαπημένες μου γιορτές. Δεν ξέρω αλλά όλο αυτό το πένθιμο κλίμα με χαλάει, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Οι εικόνες πάντως στο μυαλό μου είναι λίγο πολύ οι ίδιες κάθε φορά που πλησιάζει Πάσχα.

1η εικόνα: Βόλτα στις εκκλησίες της πόλης για τον επιτάφιο. (ίσως η μοναδική μέρα που μου βγάζει δέος στη συγκεκριμένη γιορτή).

2η εικόνα: Καφεδάκια και τσιπουράκια στην πλατεία του χωριού παρέα με φίλους και γνωστούς.

3η εικόνα: Λίγο πριν την Ανάσταση, η μάνα να φωνάζει γιατί αργήσαμε και γιατί δεν φέραμε να βάλουμε κανένα σακάκι μέρες που είναι. «Πάλι τσίπουρα πίνετε; Ανάσταση έχουμε σήμερα, πάλι τελευταίοι θα πάτε στην εκκλησία;». Τώρα που το ανέφερα, φέτος λέω να μην πάω εκκλησία

4η εικόνα: Η κορυφαία μαγειρίτσα της μαμάς και μετά παρέα με τα παιδιά στο χωρίο, στην πλατεία ατελείωτες κουβέντες από τα παλιά…

5η εικόνα και κορυφαία όλων: Ξημερώνει Κυριακή. Τι ξημερώνει που πήγε 1.00 το μεσημέρι. Ο αδερφός έχει ξυπνήσει και ψήνει το αρνί παρέα με τον πατέρα (όπως κάθε χρόνο) και ο μικρός ξυπνάει από τις φωνές. «Πάλι καλά που δεν σηκώθηκες κατευθείαν για φαγητό» λέει ο πατέρας. «Μάνα κάνε μου ένα καφεδάκι απ’ αυτά τα ωραία που μόνο εσύ ξέρεις να κάνεις. Αφού ξύπνησε ο μεγάλος εμένα τι με θέλετε. Άλλωστε, αφού είπαμε πως ο ψηλός θα βοηθάει στο αρνί, εγώ… οδηγάω» είναι η πρώτη μου κουβέντα και σε χρόνο ντετε κάθομαι δίπλα στον παππού και πίνουμε τσίπουρα… Η συνέχεια λίγο πολύ γνωστή…

Λίγο πολύ αυτά αναμένεται να κάνουμε…

Πάνω απ’ όλα όμως θα ξεκουραστούμε…

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ… ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ… ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ…

3 comments:

Sevasmos Sti Nyxta said...

axxaxaxaxa
ektos apo to na pineis tsipoura, kaneis tipota allo re parla? Eftyxws pou yparxei o psilos s' aftin tin oikogeneia kai vazei ena xeraki.

Athens by night said...

Malaka, imoun sigouros oti o foukaras o Giorgos tha sikonotan gia to arni kai esu tha ksipnages gia fagito... xaxaxa. Oxi oti ego eimai kaliteros. Kai ego gia fagito sikonomai apeutheias

Athens by night said...

Pou exeis xathei esy vre??
E.