Wednesday 21 March 2007

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ... ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ;


Σηκώθηκε σήμερα το πρωί ήπια το καφεδάκι μου παρέα με το κορυφαίο CDακι των R.H.C.P. λίγο πριν ξεκινήσει άλλος ένας Γολγοθάς. Δεν σταμάτησα να τρέχω από δουλειά σε δουλειά και πραγματικά βαρέθηκα να πληρώνω από εδώ και από εκεί.

Έχετε καταλάβει ότι όλη μέρα δουλεύουμε για να πληρώνουμε… Τι να τα κάνουμε ρε μάγκες τα λεφτά άμα είναι να τα σκάμε όλη μέρα και στην τελική να μην χαιρόμαστε ούτε αυτές τις μικρές χαρές που μας έχουν απομείνει.

Και ύστερα σου λένε μην βρίζεις. Τι να μην βρίζω που τα βλέπετε όλα τόσο ρομαντικά αλλά δεν είναι. Βρίζω τους καριόληδες και το σύστημα γιατί όταν σταματήσω να βρίζω θα κάνω άλλα πράγματα χειρότερα και πιστέψτε με στο όριο είμαι δεν θέλω και πολύ.

Να το ένα, να το άλλο, δώσε κι εδώ, δώσε κι εκεί, τι στο διάολο, για πόσο θα συνεχιστεί αυτή η μαλακία, γαμώ το ευρώ μου γαμώ… Για καλό το αλλάξαμε ή για κακό. Όλοι πεινάνε, όλοι έχουν προβλήματα, όλοι είναι χρεωμένοι και κατά τα άλλα μας φταίνε οι… αλήτες που βεβηλώνουν το φυλάκιο στον άγνωστο στρατιώτη. Ρε σα δεν ντρέπεστε...

Ξυπνάτε ρε...

Και έχεις και τα… γουρουνάκια διαμαρτύρονται γιατί λέει δεν παίρνουν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας. Αφού λοιπόν είναι ανθυγιεινή η εργασία που κάνουν γιατί την κάνουν; Καμία δουλειά (εκτός από αυτή, που δεν γίνεται όπως θα έπρεπε να γίνεται) δεν είναι ντροπή, οπότε τι κάθεστε;

Τι τους θυμήθηκα όμως αυτούς πάλι και συγχύστηκα… Έχω που έχω τα νεύρα μου με τους όλους τους μαλάκες θυμήθηκα και τα… ζώα για να μου γυρίσει ακόμα περισσότερο το μυαλό.

Όταν θα τελειώσουν τα φράγκα θα αρχίσουν οι… μάπες


ΜΑΛΑΚΕΣ

3 comments:

Anonymous said...

8eos...synexise...!!!

Anonymous said...

gamato to site sou...fuitako...

Anonymous said...

fuitako eisai megalos xwriatis!!!!!!! sou eipe kaneis oti den kserw ti einai to blog k mou eipes des tin selida mou k nomiza to site poy eixes ftiaksei??? ok.... omws egw s agapaw para poly k as eisai xwriatis k apo ta grebena ki olas...